Działy i ludzie

Zależy nam na kształtowaniu przyjaznego środowiska pracy i atmosfery, która motywuje i angażuje naszych pracowników. Poznaj nasze działy i przy okazji dowiedz się, kim jesteśmy.

Logo

Działy Bemko

Administracja

Odpowiada za efektywne funkcjonowanie infrastruktury w przestrzeni firmowej, z której na co dzień korzystają wszyscy pracownicy. Do szczegółowych zadań działu należy zarządzanie i dbanie o powierzchnie biurowe, w tym aranżacja i modernizacja pomieszczeń oraz zaopatrzenie pracowników w materiały konieczne do pracy. Pracownik Administracji odpowiada również za obsługę telefoniczną i korespondencyjną firmy.

Dział Eksportu

Odpowiedzialny jest za monitorowanie procesów eksportowych związanych z dystrybucją konkretnych towarów do innych krajów. Specjaliści ds. Eksportu zajmują się poszukiwaniem zagranicznych kontrahentów, realizacją założonych budżetów oraz planowaniem zapasów magazynowych przeznaczonych na eksport. Ponadto, biorą oni czynny udział w określaniu polityki sprzedażowej i promocyjnej firmy dla rynku zagranicznego.

Dział Techniczny

Nasz Dział Techniczny posiada nowoczesne Laboratorium Badawcze, w którym testujemy bezpieczeństwo użytkowania produktów, dokonujemy testów trwałości i dokładnych pomiarów dla różnego rodzaju źródeł światła. Sprawdzamy wszystkie parametry użytkowe, niezbędne podczas projektowania oświetlenia oraz aranżacji wnętrz, aby uzyskać 100% pewność i zgodności z obowiązującymi normami, a także wymaganiami Dyrektywy Europejskiej.

Marketing

Odpowiednio zorganizowany Dział Marketingu stanowi podstawę do dobrej komunikacji z Klientami. Dla nas, takie aspekty jak kreowanie pozytywnego wizerunku Bemko, dbanie o nowe marki, analiza nowości na rynku, a także organizacja eventów, to czysta przyjemność. Ponadto, opracowujemy i dystrybuujemy materiały marketingowe, a nasi graficy dokonują wszelkich starań, aby tworzyć coraz to nowszy i ciekawszy design.

Magazyn

Magazynowanie to jedno z głównych ogniw łańcucha dostaw. Wiemy, jak ważne jest składowanie produktów we właściwych warunkach oraz sprawne dostarczenia zamówienia Klientom. Obecnie, w BEMKO posiadamy magazyn o łącznej powierzchni 3000 m2. Kierownicy magazynu i produkcji koordynują czynności, aby zagwarantować optymalizację dostępnej przestrzeni magazynowej oraz sprawne realizowanie zamówień.

Dział Handlowy

Współpracuje z działem Logistyki i odpowiada za sprzedaż produktów, a także wspieranie Klientów podczas procesu sprzedażowego oraz po jego zakończeniu. Pracownicy tego działu weryfikują przyjmowane zgłoszenia pod kątem dostępności określonych towarów lub usług i realności realizacji zamówienia. Nasi przedstawiciele handlowi przywiązują szczególną wagę do utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.

Dział Projektowy

Dział Projektowy odpowiada za badania oraz projektowanie nowych produktów i rozwiązań technicznych. Grono projektantów stale obserwuje obecne trendy wyszukując potencjału dla naszych Klientów. Po gruntownej burzy mózgów powstaje szkic produktu, któremu konstruktor nadaje realnego kształtu w programie 3D. Dział projektowy współpracuje też z przedstawicielami handlowymi w celu wsparcia architektów i instalatorów.

Serwis

Zapewnia prawidłowe działanie instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych oraz zamontowanych urządzeń. Nasi specjaliści dokonują napraw, przeglądów i modernizacji produktów, a ponadto uwzględniają reklamacje i umowy serwisowe. Dodatkowo, dbają również o dostępność części zamiennych do urządzeń. Odpowiednia konserwacja i przegląd urządzeń technicznych pozwalają na ich długą i bezawaryjną pracę.

Produkcja

Dział Produkcji, w oparciu o podzespoły najlepszych światowych producentów, opracowuje oprawy oświetleniowe będące odpowiedzią na zapotrzebowanie Klientów. Realizujemy zamówienia jednostkowe oraz duże serie produkcyjne, zachowując przy tym krótkie terminy realizacji. W razie potrzeby, uzupełniamy naszą ofertę o indywidualnie dopasowane systemy sterowania, gwarantujące maksymalizację redukcji kosztów użytkowych.

Logistyka

Logistyka skupiona jest wokół efektywnego zarządzania materiałami i produktami oraz koordynowania łańcucha dostaw. Nasi specjaliści zajmują się planowaniem i realizowaniem zamówień oraz kontrolowaniem wszystkich etapów transportu, aż do finalnego dostarczenia produktu do Klienta. Optymalizacja procesu logistycznego umożliwia nakreślenie najlepszych tras dostawy oraz ograniczenie kosztów i czasu realizacji zamówienia.

Zespół

Nasz zespół gwarantuje profesjonalne wsparcie sprzedażowe. Tajemnicą naszego sukcesu jest umiejętność słuchania potrzeb naszych Klientów i myślenia poza schematami. Dzięki takiemu podejściu możemy wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom i jesteśmy w stanie zaproponować kompleksową ofertę odpowiednio dobranych produktów.