Warunki gwarancji
- Gwarant udziela Kontrahentowi gwarancji na dobrą jakość i sprawne działanie zakupionych opraw.
- Okres gwarancji, liczony od daty sprzedaży opraw Kontrahentowi, wynosi 36/60miesięcy i obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu.
- Wady lub uszkodzenia oprawy ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie w ciągu do 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, a w razie konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy ustalany będzie przez zainteresowane strony indywidualnie.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi dokonywania, których Użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt (np. czyszczenie, instalacja, programowanie).
- Niniejszej gwarancji udziela się na standardowe warunki pracy w czasie nie większym niż 12 godzin na dobę w temperaturze otoczenia\pracy -20°C ÷ +40°C. Przekroczenie podanych warunków pracy powoduje utratę uprawnień do udzielonej gwarancji.
- Gwarancją nie jest objęty spadek strumienia świetlnego oraz barwy modułów LED zgodnych ze specyfikacja danej oprawy, które są zjawiskiem normalnym i naturalnym.
- Gwarancją nie są objęte:
- Uszkodzenia spowodowane zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej lub teleinformatycznej, pożarem, zalaniem lub innymi niekontrolowanymi zjawiskami, niezależnym od Gwaranta
- Mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady (stłuczenie, obicie, przecięcie lub urwanie przewodów połączeniowych, itp.)
- Uszkodzenia powstałe na skutek przepięć impulsowych
- Uszkodzenia powstałe na skutek podłączenia opraw do instalacji elektrycznej niespełniającej obowiązujących norm elektrycznych
- Uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją i przeznaczeniem użytkowania, przechowywania lub konserwacji sprzętu
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji
- samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- Sprzęt podlegający naprawie powinien być dostarczony do punktu serwisowego wraz z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dowodem potwierdzającym zakup.
- Zaleca się dostarczanie sprzętu w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania fabrycznego, ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego, ponosi Kontrahent.
- W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub wymagającego czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, koszty czyszczenia, oględzin, testowania, transportu, mogą zostać przeniesione na Zgłaszającego.
- Niniejsza karta gwarancyjna, wraz z dowodem potwierdzającym zakup, stanowią jedyną podstawę do realizacji uprawnień gwarancyjnych.
- Prawa i obowiązki stron reguluje treść postanowień ujętych w niniejszej umowie, z którymi Nabywca powinien się zapoznać przed zakupem (podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące w Polsce).
- Gwarancja jest ważna na terytorium EU. Pa za granicami UE gwarancja realizowana jest przez lokalnych dystrybutorów.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
*Nie dotyczy ekonomicznych opraw oświetleniowych w marce KAFLER